Search:

Type: Posts; User: Wide

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.36 seconds.

  1. Replies
    15
    Views
    97

    Thats cool I'm sure cops would be pulling you...

    Thats cool

    I'm sure cops would be pulling you over

    Dang just blew another switch here, now I have all new gigabyte switches 6 of them, 2 routers, vpn and an ont. 75/75 fois with 5 ip address's...
  2. Replies
    15
    Views
    97

    I need a magic bus, great name:wohow:

    I need a magic bus, great name:wohow:
  3. Replies
    15
    Views
    97

    Hmmm need to hit dealer to look see:notworthy: ...

    Hmmm need to hit dealer to look see:notworthy:


    Shes about 75 and still has her voice
    One of the best all time


    https://www.youtube.com/watch?v=pX96uS-FEAY
  4. Replies
    15
    Views
    97

    i put my name on the wait list for the vw...

    i put my name on the wait list for the vw microbus electric
    i'm 9th on the list
  5. Replies
    15
    Views
    97

    Morning all Yes 700 Mil its mine LOL I try...

    Morning all

    Yes 700 Mil its mine LOL

    I try not to use checks anymore

    Online deposit is only good up to $400 here in Cal
  6. Thread: Tuesday Tuesday

    by Wide
    Replies
    8
    Views
    82

    Yuup when you leaking pressure its not fun LOL

    Yuup when you leaking pressure its not fun LOL
  7. Thread: Tuesday Tuesday

    by Wide
    Replies
    8
    Views
    82

    Morning all The dust has settled Dont know...

    Morning all
    The dust has settled

    Dont know what I did but holy poop my hip is hurting big time, took 10 min to get off the floor after stretching last night, wife almost called 911. Felt like I...
  8. Replies
    14
    Views
    149

    TV is nuts they spew crap out of their mouths ...

    TV is nuts they spew crap out of their mouths

    We need to eliminate them LOL:welcome1:
  9. Replies
    14
    Views
    149

    Was pretty cool got pretty dark for a few minutes...

    Was pretty cool got pretty dark for a few minutes

    Shadows looked real creepy dark like they were
  10. Replies
    14
    Views
    149

    LOL yeah I have the welders helmet out also, it...

    LOL yeah I have the welders helmet out also, it works great
  11. Replies
    14
    Views
    149

    Monday Eclipse Day

    Morning all

    Dont burn out your eyes looking at the sun

    Cloudy foggy here

    Vrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooom:notworthy:
  12. Thread: Sunday

    by Wide
    Replies
    4
    Views
    74

    Morning all Slept late, need coffee Going...

    Morning all

    Slept late, need coffee

    Going for ride to look for bathroom LOL

    Eclispe tomorrow starting 9 am,
    Wear your welding goggles they work the best to see it
  13. Thread: Saturday Saturday

    by Wide
    Replies
    2
    Views
    57

    Morning all Going to build a computer for my...

    Morning all

    Going to build a computer for my security system, have too many cameras in the 20 rage. I have evert inch of the yard triple covered. I think I was a nazi in past life LOL

    I dont...
  14. Replies
    10
    Views
    147

    I got $20 in powerball, got it from the...

    I got $20 in powerball, got it from the kuicki-mart so it must be a winner

    I remember I had Jets season tickets, yes dont say it. But one day the refs call a "TV time out"
    Were were so drunk and...
  15. Replies
    10
    Views
    147

    Funny you say that we just got 2 teams and both...

    Funny you say that we just got 2 teams and both just dont seem right to watch. Since John Madden left so did I
  16. Replies
    10
    Views
    147

    Morning all Yeah that Judge kid has some...

    Morning all

    Yeah that Judge kid has some serious potentional
  17. Replies
    9
    Views
    169

    Yeah lots P cars out here Need turbo upgrade...

    Yeah lots P cars out here

    Need turbo upgrade LOL

    Heres one from a friends shop

    Wastegate is the round thing below the turbo

    30189
  18. Replies
    9
    Views
    169

    Got porsche motorsports here in LA, they user my...

    Got porsche motorsports here in LA, they user my friends dyno room.
  19. Replies
    9
    Views
    169

    Morning all Damn I am on fire getting lots work...

    Morning all
    Damn I am on fire getting lots work done if I keep it up today I may almost be caught up NOT


    pop off valve fart noises on the turbo

    Put on an aftermarket one and adjust it to 20...
  20. Thread: Happy Wednesday!!

    by Wide
    Replies
    15
    Views
    275

    Yuuup thats for sure ...

    Yuuup thats for sure



    https://www.youtube.com/watch?v=FSOHO3GwEPg
  21. Thread: Happy Wednesday!!

    by Wide
    Replies
    15
    Views
    275

    Got news for you AI is better then humans now ...

    Got news for you AI is better then humans now

    It finds stuff faster and more accurately read up on what Watson is doing in medicine and is capable of. They lease out the use of it. Imagine IBM...
  22. Thread: Happy Wednesday!!

    by Wide
    Replies
    15
    Views
    275

    Rooba LOL its a toy AI is coming to you soon ...

    Rooba LOL its a toy

    AI is coming to you soon

    I keep telling myself big blue with watson will be the healtcare diagnostic tool for the next 50 years so IBM as bad as they are now may be the...
  23. Thread: Happy Wednesday!!

    by Wide
    Replies
    15
    Views
    275

    Oh yeah Funny thing about AI Old folks in...

    Oh yeah

    Funny thing about AI

    Old folks in senior care and all that gloomy stuff seem to LOVE AI!!!

    The idea of talking to a machine is a drem come true for then and they really enjoy it
    ...
  24. Thread: Happy Wednesday!!

    by Wide
    Replies
    15
    Views
    275

    Yuup emerging countries are good bets now NV...

    Yuup emerging countries are good bets now

    NV still good, we did not even start scratching the surface of AI and they have the best chip design

    FANG still good

    Dividend stocks rule now I know...
  25. Thread: Happy Wednesday!!

    by Wide
    Replies
    15
    Views
    275

    Morning all!!! Slept in late, this wirk thing...

    Morning all!!!

    Slept in late, this wirk thing got me wirking see I cant even spell work:Violence44:
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4